Nie ma większego guru dla blogerów od Tomka Tomczyka. Autor książki: Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj posiada ogromną wiedzę z zakresu blogowania, ale nie tylko. To świetny marketingowiec, który przyznaje się do tego, że jeszcze nie wszystko potrafi. Mimo wszystko ze swoją wiedza mógłby konkurować z najlepszymi agencjami reklamowymi. Czy warto przeczytać jego książkę?
Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj – jak to się zaczęło?
Tomek Tomczyk to idealny przykład osoby, która poświęciła wszystko by spełniać własne marzenia. Ten mężczyzna pracował tylko po to, by mieć za co opłacić rachunki i coś zjeść. Poza pracą „by przeżyć” przez niezliczoną ilość godzin tworzył wyłącznie dla siebie. Wprawdzie czasy były wówczas łatwiejsze bo i konkurencja była niewielka, ale też były to lata, w których nikt jeszcze nie wierzył w to, że blog może przynosić realne dochody. Tomek gorąco w to wierzył i poświęcił wiele (głównie czasu) by spełnić swoje marzenie.
Testował różne metody przyciągania czytelników. Najlepiej działała kontrowersja i to właśnie na tej kontrowersji wybił się ówczesny Kominek (pseudonim artystyczny).
Później stał się marką, rozpoznawaną powszechnie i przez zwykłego, szarego Kowalskiego i przez liczące się na polskim i zagranicznym rynku marki. Tomek zaistniał. Stał się gwiazdą formatu tych z telewizji. Zaczęło mu ufać coraz więcej osób, on miał coraz więcej czytelników i nagle zaczęły się pojawiać propozycje współprac.
Tomek nie musiał już pracować nigdzie więcej. Jego blog stał się głównym sposobem jego utrzymania a później zaczął przekazywać swoją wiedzę innym. Między innymi za pośrednictwem książki: Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj, ale i z pomocą kursów. Robi to po dziś dzień. Uczy jak być dobrym blogerem, jak się wybić i jak zarabiać na swojej pasji. Książka godna polecenia. Naprawdę.
Aby pobierać pliki zarejestruj się!
Rejestracja jest darmowa i bardzo szybka! Kliknij tutaj aby założyć konto.
Trwa to tylko 15 sekund!.