Książka stanowi próbę ujęcia zła w kategoriach aksjologii, ze szczególnym uwzględnieniem kontekstu medialnego, w którym zło jawi się jako „wartość medialna”. Istotą treści jest namysł nad zjawiskiem fascynacji złem w środkach masowego przekazu. Autor dokładnie ana lizuje bardzo szeroko dyskutowane obecnie zjawisko, uwzgledniając jego filozoficzne korzenie. Autor przytacza liczne przykłady domin acji wartości negatywnych w mediach, dokładnie analizując ten stan rzeczy. Książka wyróżnia się interdyscyplinarnym charakterem i p owinna spotkać się z zainteresowaniem ze strony wszystkich, którzy zajmują się tematyką mediów, filozofią, socjologią, psychologią, pedagogiką, jak również nauczycieli i rodziców.
Szczegóły książki:
- Data wydania
- 2004 (data przybliżona)
- ISBN
- 8392027507
- Liczba stron
- 96
- Słowa kluczowe
- Massmedia, wpływ, media
- Język
- Polski
Aby pobierać pliki zarejestruj się!
Rejestracja jest darmowa i bardzo szybka! Kliknij tutaj aby założyć konto.
Trwa to tylko 15 sekund!.